چینی نازک تنهایی من

چینی نازک تنهایی من

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







استخاره آنلاین با قرآن کریم


نمیتونم فراموشش کنم

 دستانم گرمی دستانت را می خواهد پس دستانم را به تو میدهم

 

 

 

قلبم تپش قلبت را می خواهد پس قلبم را به تو میدهم

 

 

 

چشمانم نگاه زیبایت را می خواهد پس نگاهم از آن توست

 

 

 

عشقم تمامی لحظات تو را می خواهند وبرای با تو بودن دلتنگی میکنند

 

 

 

دل من همانند آسمان ابری از دوری تو ابری است

 

 

 

درخشش چشمانم همانند خورشید درخشان انتظار چشمانت را می کشند

 

 

 

پس بدان اگر پروانه سوختن شمع را فراموش کند من هرگزفراموشت نخواهم کرد.

 

 

 

عاشـــــــقـــــــــانـــــــه دوســــــتت خواهــــــــــم داشـــــــــــت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سعید تنهــــــــا تاريخ: شنبه 5 آذر 1390برچسب:نمیتونم فراموشش کنم, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

اینجا یک پسرمی نویسد.این را با تشدید عرض کردم محض تاکید نه یادآوری.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to saeid808.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com